Pozostałe szkolenia!

Prowadzimy wiele innych nie opublikowanych na naszej stronie szkoleń bardzo mocno dedykowanych dla Państwa. W razie zainteresowania prosimy o kontakt z nami.

Chcesz biuletyny KaISO?

  • Co wymaga / czego nie wymaga
    Co wymaga / czego nie wymaga
  • Czas wdrożenia ISO 9001
    Czas wdrożenia ISO 9001
  • Koszty wdrożenia i certyfikacji
    Koszty wdrożenia i certyfikacji
  • Wdrożenia KaISO
    Wdrożenia KaISO

Wdrażanie ISO

  

Proponujemy Państwu zintegrowany projekt wdrożeniowy obejmujący program szkoleń i doradztwa, ocenę istniejącego systemu oraz stworzenie nowego dostosowanego do celów i potrzeb Państwa organizacji. Takie podejście ma na uwadze zidentyfikowanie funkcjonujących w firmie procesów i ich wzajemne dopasowanie, w celu optymalnego spełnienia wymagań Państwa Klientów.

Główny nacisk kładziemy na Odpowiedzialność Kierownictwa w sferze szeroko pojętej jakości w firmie, powszechne zaangażowanie pracowników i pracę zespołową budującą kulturę organizacji. Ważne też jest stworzenie struktury organizacyjnej umożliwiającej sprawne zarządzanie projektem.


 

Proponowana przez nas metoda współpracy opiera się na bezpośrednim kontakcie roboczym Eksperta z powołanym przez Państwa Pełnomocnikiem ds. ISO oraz  Auditorami Wewnętrznymi. 



W trakcie realizacji każdego etapu wdrażania systemu ISO Ekspert monitoruje postęp i terminowość prac oraz sporządza raporty.

Pomagamy wybrać odpowiednią jednostkę certyfikującą.

Na Państwa życzenie bierzemy udział podczas auditu certyfikującego.


 

Płatności na podstawie faktur VAT wystawianych w cyklach po każdym kolejno zamkniętym etapie wdrażania wybranego systemu ISO z terminem płatności 14-dni.


 

Nasza oferta obejmuje pięć etapów wdrażania systemu:

 

ETAP I - AUDIT WSTĘPNY

  1. Analiza istniejącego systemu jakości - audit zerowy
  2. Określenie Polityki wybranego systemu ISO
  3. Identyfikacja procesów i sporządzenie mapy ich zależności
  4. Budowa struktury organizacyjnej (określenie zadań, odpowiedzialności i uprawnień dla stanowisk)
  5. Szkolenie Kadry Kierowniczej
  6. Szkolenie Kadry Technicznej - pracowników

ETAP II - BUDOWA DOKUMENTACJI

  1. Szkolenie Pełnomocnika ds. ISO
  2. Opracowanie dokumentacji systemowej (procedur, formularzy, instrukcji i Księgi Systemu ISO)
  3. Określenie metod nadzorowania dokumentacji

ETAP III - WDROŻENIE DOKUMENTACJI 

  1. Wdrożenie opracowanej dokumentacji
  2. Bieżące wdrażanie systemu zgodnie z przyjętymi procedurami, formularzami i Księgą Systemu ISO
  3. Bieżąca weryfikacja systemu
  4. Szkolenie Auditorów Wewnętrznych

ETAP IV - AUDITY WEWNĘTRZNE

  1. Weryfikacja wdrożenia systemu poprzez audity wewnętrzne
  2. Wdrożenie działań korygujących i zapobiegawczych do niezgodności z auditów wewnętrznych

ETAP V - PRZYGOTOWANIE DO CERTYFIKACJI

  1. Przeprowadzenie przeglądu zarządzania
  2. Przeprowadzenie auditu przedcertyfikującego
  3. Zgłoszenie do jednostki certyfikującej
  4. Podjęcie działań korygujących i zapobiegawczych do ewentualnych niezgodności wynikających z auditu certyfikującego


PRZYKŁADOWE KORZYŚCI Z WDROŻENIA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ:

  1. Wypracowanie czytelnej struktury organizacyjnej.
  2. Uregulowanie granic zadań, odpowiedzialności i uprawnień.
  3. Uporządkowanie zarządzania procesami (z podziałem na procesy główne, zarządcze i pomocnicze).
  4. Efektywniejsze zarządzanie poprzez zoptymalizowane procesy (eliminacja tzw. „wąskich gardeł”).
  5. Utożsamianie się pracowników z wynikami organizacji (zwiększenie motywacji i świadomości oraz atmosfery pracy).
  6. Poprawa komunikacji wewnętrznej.
  7. Usuwanie problemów – niezgodności przy pomocy auditów wewnętrznych i zewnętrznych.
  8. Mniej sporów jakościowych z dostawcami.
  9. Skuteczniejsze nadzorowanie wyrobu niezgodnego.
  10. Redukcja kosztów.
  11. Przewaga nad konkurencją.
  12. Większa wiarygodność na rynku.
  13. Uznanie klientów i wzrost ich zaufania.
  14. Mniej reklamacji.
  15. Posiadanie wiedzy n/t zadowolenia klientów.
  16. Mniej kontroli zewnętrznych.
  17. Sprawniejsze wdrożenie nowych projektów – usług.
  18. Być może „niezbędnik” do kontraktu.
  19. Zwiększenie bezpieczeństwa dla odwiedzających.
  20. Sprawniejsza komunikacja z klientem.

 

Udokumentowane procedury wymagane przez normy ISO:

  1. nie muszą być skomplikowane
  2. mogą być w dowolnej wersji (klasyka - pisane, elektroniczne, graf, nagrane itp)
  3. mogą być w jednym dokumencie
  4. mogą być zawarte w Księdze Jakości
  5. nie powinny być "zdublowane" np. w wersji pisanej i graficznej

 

Przykłady opracowanych przez nas procedur w wersji graficznej:

 

procedura szkoleńprocedura auditów wewnętrznych

Procedura szkoleń


 

W celu opracowania szczegółowej oferty na wdrożenie wybranego przez Państwa systemu prosimy o kontakt z nami.