Temat szkolenia: |
Co to jest komunikacja interpersonalna?
Wymiana informacji między jej uczestnikami. Nośnikami danych mogą być słowa (komunikacja werbalna), gesty (komunikacja niewerbalna), teksty, obrazy, dźwięki czy też sygnały elektryczne albo fale radiowe.
Komunikacja interpersonalna jest jedną z podstawowych form porozumiewania się ludzi. Skutecznie przekazana informacja, jak również sposób przeprowadzonej rozmowy ma istotny wpływ na pracę całej firmy.
Uczestnictwo w szkoleniu zapewnia edukację skutecznych form komunikowania się i nawiązywania kontaktów. Poznane formy pozwolą wykorzystać ich skuteczność w negocjacjach handlowych ale również w porozumiewaniu się ze współpracownikami.
Plan szkolenia: |
Godzina | Temat |
08:00÷08:20 | Powitanie - wprowadzenie |
08:20÷09:00 | Taktyki autoprezentacyjne |
09:00÷10:30 | Typy osobowości i temperamentów |
10:30÷10:45 | Przerwa kawowa |
10:45÷11:30 | Rodzaje i zasady skutecznej ekspresji |
11:30÷12:00 | Test / ćwiczenie nr 1 |
12:00÷13:00 | Mowa ciała - znaczenie komunikacji niewerbalnej |
13:00÷13:30 | Obiad |
13:30÷14:00 | Rodzaje postaw |
14:00÷14:15 | Strefy dystansu |
14:15÷14:30 | Sztuka słuchania |
14:30÷14:45 | Bariery w komunikacji |
14:45÷15:00 | Analiza transakcyjna |
15:00÷15:50 | Test / ćwiczenie nr 2 |
15:50÷16:00 | Zakończenie - wręczenie zaświadczeń |
Dla kogo: |
Osoby chcące poznać lub poprawić jakość swoich kontaktów interpersonalnych poprzez pojęcie zasad poprawnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Korzyści dla Państwa: |
Data szkolenia: |
Miejsce szkolenia: |
Cena netto w [zł]: | ||
on-line | bez noclegu | z noclegiem | ||
22.02.2024 | Kraków | 700 | 800 | 1 000 |
25.04.2024 | Poznań | |||
13.06.2024 | Zakopane | |||
08.08.2024 | Szczecin | |||
03.10.2024 | Kraków | |||
19.12.2024 | Katowice |
W cenę szkolenia wliczone są: |