"Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę."
Gucci
 
 
 
 
 
 
 
 
Total Quality Management
Temat szkolenia:
Total Quality Management

Kod szkolenia:

TQM

Liczba dni:

1

Liczba godzin:

8
TQM to sposób zarządzania organizacją skoncentrowany na jakości i oparty na udziale wszystkich członków organizacji. Stosowanie zasad TQM daje gwarancję osiągnięcia sukcesu dzięki spełnianiu wymagań klienta i dostarczaniu wyrobów na wymaganym poziomie jakości (pełne zadowolenie klienta i efekty ekonomiczne).
Szkolenie to przedstawia zasady, których stosowanie daje gwarancję budowania dobrych i długotrwałych relacji z klientem w tym tworzenie "marki". Skupia się na dostarczeniu wiedzy, jak ważny jest klient i jego satysfakcja. Daje cenne wskazówki jak zoptymalizować obecne procesy i stosować metody ciągłego doskonalenia.
Plan szkolenia:
Godzina Temat
08:00÷08:20 Powitanie - wprowadzenie
08:20÷09:00 Wprowadzenie do jakości i TQM
09:00÷09:30 Podstawowe definicje
09:30÷10:30 Odpowiedzialność i przywództwo
10:30÷10:45 Przerwa kawowa
10:45÷11:30 ISO 9001 - orientacja na klienta
11:30÷12:00 Model Deminga - PDCA
12:00÷12:30 Warsztat 1: Elementy koła deminga - PDCA
12:30÷13:00 7 zasad TQM
13:00÷13:30 Obiad
13:30÷14:00 5 poziomów dojrzałości organizacji
14:00÷14:30 Warsztat 2: Samoocena + propozycje doskonalenia
14:30÷15:00 Metody prowadzenia ciągłego doskonalenia procesu
15:00÷15:50 Optymalizacja procesu
15:50÷16:00 Zakończenie - wręczenie zaświadczeń
Dla kogo:
  • kierownictwo organizacji,
  • Właściciele / Liderzy kierujący poszczególnymi procesami w organizacji,
  • personel działów sprzedaży / bezpośredniej obsługi klientów,
  • personel odpowiedzialny za optymalizację procesów i ciągłe ich doskonalenie,
  • personel odpowiedzialny za budowanie wizerunku firmy w tym długotrwałe relacje z klientem.
Korzyści dla Państwa:
  • przeszkolony personel wykorzystujący techniki jakości totalnej z nastawieniem na korzyści ekonomiczne,
  • wyższa świadomość uczestnika na dostarczanie wyrobów klientowi na wymaganym poziomie jakości,
  • możliwość przeprowadzenia samooceny procesów w firmie i podjęcie działań doskonalących,
  • możliwość optymalizowania procesów.

Data

szkolenia:

Miejsce

szkolenia:

Cena netto w [zł]:
on-line bez noclegu z noclegiem
19.02.2024 Kraków 700 800 1 000
22.04.2024 Poznań
10.06.2024 Zakopane
05.08.2024 Szczecin
30.09.2024 Kraków
16.12.2024 Katowice
W cenę szkolenia wliczone są:
  • poczęstunki w przerwach na kawę,
  • obiad,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • dla opcji z noclegiem (1 nocleg oraz pełne wyżywienie).
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o  kontakt z nami
Zdecydowanych na szkolenie prosimy o nadesłanie  karty zgłoszenia udziału w szkoleniu
home  |  oferta  |  szkolenia  |  wdrażanie  |  doskonalenie  |  referencje  |  artykuły  |  kontakt  |  Polityka Prywatności
 
 
"KaISO" Kazimierz Bujas
 
Bęczarka 111, 32-444 Głogoczów
tel: 12-373-63-74, kom: 607-984-502
NIP: 681-118-81-53 REGON: 357561779
© 2018 wszelkie prawa zastrzeżone

Informacja o ochronie danych osobowych.
Szanowny Użytkowniku! Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO"). W związku z powyższym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu: 25 maja 2018 roku. Aby dostarczać coraz lepsze materiały informacyjne oraz usługi szkoleń, wdrażania i doskonalenia w zakresie systemów zarządzania ISO, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili zgodnie z Polityką Prywatności. Proszę potwierdź niżej "Przejdź do serwisu", jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez „KaISO” Kazimierz Bujas i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony www.kaiso.pl (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych i realizacji usług. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać (więcej informacji w naszej Polityce Prywatności).

Przejdź do Serwisu lub Więcej Informacji
Informacja o RODO i Cookies
Szanowny Użytkowniku! Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO"). W związku z powyższym informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu: 25 maja 2018 roku. Aby dostarczać coraz lepsze materiały informacyjne oraz usługi szkoleń, wdrażania i doskonalenia w zakresie systemów zarządzania ISO, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili zgodnie z Polityką Prywatności. Proszę potwierdź niżej "Przejdź do serwisu", jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez „KaISO” Kazimierz Bujas i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony www.kaiso.pl (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych i realizacji usług. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać (więcej informacji w naszej Polityce Prywatności).
Przejdź do Serwisu